[Wikipl-l] Lista autorów medalowych

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 23 Mar 2008, 21:45:54 UTC

/

| Nie krytykuję, ale mnie akurat rywalizacja średnio zachęca. Zbyt wiele
| negatywnych emocji się może wyzwolić...

Temat przerabiany już kilkukrotnie, łącznie z laurami Florianna. Z konkluzją
zawsze taką samą - nie dla instytucjonalnych personalnych wyróżnień. Ja
natomiast od zawsze jestem bardziej radykalny - nie dla medali dla artów,
aczkolwiek miano dobrych artów akceptuję. Przy okazji - mamy od pewnego
czasu nowicjusza (Marcin Kacper), który ma dewizę czy jakoś tak - moim celem
napisanie jak najwięcej medalowych. Ostatnio trochę spuścił z tonu i celuje
w dobre. Skutek - hm, zobaczcie sami.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński