[Wikipl-l] singel

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pią, 21 Mar 2008, 09:16:01 UTC

> Wtedy ludzie pisali - po co dublować filmweb, a teraz filmweb czasami
opiera się o hasła w Wikipedii :)
> przykuta

Z mojego (ortograficznego)  podwórka dodam, że nawet głupie proste hasełka o
singlach czy odcinkach mają sens, choćby dla potwerdzenia lub poprawy
ortografii. Ostatnio np. zauważyłem niezły gnój w wielu odcinkach
Kiepskich - na razie szukam potwierdzenia w źródłach, bo sporo artów ma byki
nawet w hasłach (poszły za filwebem, jak sądzę). Taka baza drobiazgów ma
sens dla kogoś szukającego lub choćby analizującego poprawną pisownię. Wbrew
pozorom wiele drobiazgów wcale NIE jest nadreprezentowanych w goglach i
warto usankcjonować możliwość utrzymywania jednych z niewielu często
duplikatów danej rzeczy także u nas.

Beno