[Wikipl-l] singel

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Pią, 21 Mar 2008, 06:57:50 UTC

Dnia 21-03-2008 o godz. 3:49 Peter Domaradzki napisał(a):
> Nie wiem czy pl-wiki, ale na pewno kilku z nas zaczyna dostrzegać
to, na co
> wszyscy dotąd przymykali oczęta. To rzeczywiście należy posprzątać.
> Zacznijmy do nagłej Anielki być wreszcie encyklopedią, a nie
śmietnikiem dla
> dzieciaków z podstawówki!
> beliss

Ależ to można znakomicie załatwić przez WP:WER - poproszę naukowo
recenzowane źródła do [[Pielgrzymka (Świat według Kiepskich)]]. Nie
ma? To do widzenia. Podobno wszystkie hasła są równe... ale śmieci
równiejsze. Orwellem pachnie.

Lajsikonik

"Sprzedawca broni" Hugh Lauriego - znakomite połączenie
trzymającego w napięciu thrillera i śmieszącej do łez komedii.
Debiut literacki głównego bohatera serialu "Dr House"!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbron.htm&sid=276