[Wikipl-l] singel

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pią, 21 Mar 2008, 02:54:15 UTC

On 3/21/08, szwedzki <suidisz w gmail.com> wrote:
> Dopuszczenie na Wikipedii artykułów o singlach/piosenkach, w większości
>  żenadnych, opierających się wyłącznie na infoboksach, można jeszcze
>  zrozumieć.
>
>  Ale tego:
>
>  http://pl.wikipedia.org/wiki/Szablon:Przyszły_singel
>
>  już na pewno nie.

Ten szablon nie jest specjalnie głupi, on jest równie głupi jak
wszystkie "przyszłe" szablony z
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Szablony_tymczasowe .

To jest ten sam rodzaj głupoty z powodu której mamy plamy graficzne ze
stubami czy szablony ostrzegawcze o medycynie czy prawie dla osób
które nie potrafią czytać.  Powyższy szablon naprawdę nie różni się
niczym od http://pl.wikipedia.org/wiki/Szablon:Przyszłe - to jest ten
sam rodzaj głupoty.

(Przypomina mi się taka anegdotka brydżowa, niebrydżyści mogę przestać
czytać teraz i zacząć czytać ponownie po zamknięciu nawiasu - w meczu
brydżowym jeden z rozgrywających decyduje się zagrać na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przymus_podwójny , a drugi na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przymus_prosty .  W rzeczywistości
należało po prostu zagrać na http://pl.wikipedia.org/wiki/Impas .
Komentarz osoby która zagrała na przymus pojedynczy do osoby która
zagrała na przymus podwójny - to, że przegrałeś na przymusie podwójnym
to co ja przegrałem na przymusie pojedynczym wcale nie świadczy o tym,
że jesteś dwa razy głupszy ode mnie ale, że twoja głupota jest
bardziej wyrafinowana).

Hasła o singlach i piosenkach mogą być tak samo dobre czy złe jak
jakiekolwiek inne hasła.

>  Może czas, żeby wykonstytuuwała się jakaś sensowna grupa ludzi, która zacznie
>  sprzątać ten syf?

Który syf - całą Wikipedię?  Przecież wszyscy to cały czas robimy.
Zresztą w tej kwestii mamy przecież całkiem niezłe zasady
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Encyklopedyczno%C5%9B%C4%87_-_albumy_muzyczne

--
Michal "roo72" Rosa