[Wikipl-l] singel

Peter Domaradzki belissarius26 w gmail.com
Pią, 21 Mar 2008, 02:49:53 UTC

Nie wiem czy pl-wiki, ale na pewno kilku z nas zaczyna dostrzegać to, na co
wszyscy dotąd przymykali oczęta. To rzeczywiście należy posprzątać.
Zacznijmy do nagłej Anielki być wreszcie encyklopedią, a nie śmietnikiem dla
dzieciaków z podstawówki!
beliss