[Wikipl-l] 10 sposobów na poprawę jakości Wikipedii

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Czw, 13 Mar 2008, 22:14:46 UTC

On 3/14/08, Robert Drózd <robdrein w poczta.onet.pl> wrote:

> Bo niektórym się wydaje, że aktorki porno to papierek lakmusowy
> odporności polskiej wikipedii na nietolerancję, ksenofobię i popisizm
> razem wzięte. :-) Oczywiście, tylko im się wydaje.

A co to ma do rzeczy?  Jakość Wikipedii nie cierpi z powodu stubów,
haseł o "aktorkach" erotycznych czy stubów o pokemonach, jakość
Wikipedii cierpi z powodów małej ilości medalowych i dobrych haseł,
wojen edycyjnych w hasłach politycznych i historycznych.

To, czy na Wikipedii zostaną opisane wszystkie możliwe magiczne
stworzenia, potworki z kreskówek czy "aktorki" z filmów dla dorosłych
nie ma żadnego wpływu ja jakość Wikipedii jako takiej, to sa tematy
całkowicie niszowe i w praktyce nieistotne.  Co wpływa na jakość
Wikipedii to stosunkowa niska jakość haseł ważnych (choćby kanonu
Wikipedii i kanonu polskiej Wikipedii), to czy się usunie stuby o
Gwiezdnych Wojnach nie poprawi jakości Wikipedii.

--
Michal "roo72" Rosa