[Wikipl-l] 10 sposobów na poprawę jakości Wikipedii

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Czw, 13 Mar 2008, 21:16:54 UTC

Witam,

Dnia 13 marca 2008 picus-viridis napisał:

> A jak zgłosiłem kilka aktorek porno do poczekalni ("artykuł" typu:
> 1 zdanie, infoboks i lista "filmów" przepisana z IMDB), to od razu
> głosy protestu z komentarzem w edycji "wandalizm administratora". Ale my gonimy się z Japończykami.

Bo niektórym się wydaje, że aktorki porno to papierek lakmusowy
odporności polskiej wikipedii na nietolerancję, ksenofobię i popisizm
razem wzięte. :-) Oczywiście, tylko im się wydaje.

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd