[Wikipl-l] "Jimmy Wales: Czy twórca Wikipedii to rozpustnik i złodziej?"

Wiki Krytyk wikikrytyk w googlemail.com
Czw, 6 Mar 2008, 01:09:35 UTC

On 3/4/08, Michal Rosa <michal.rosa w gmail.com> wrote:

> W blogosferze sprawa dość znana, wspominana choćby w the Inquirer:
> http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/03/03/wackypedia-founder-gets-dumped
> http://valleywag.com/362814/the-goodbye-email-from-jimmy-waless-girlfriend

Nie tylko w blogosferze, ta sprawa jest albo będzie w
"mainstreamowych" źródłach. No ale jak coś jest nie po naszej myśli,
to sprawę staramy się maksymalnie umniejszyć, nieprawdaż?

Chciałem nawet zacząć wątek o tym skandalu na tej liście, ale widzę,
że ktoś mnie ubiegł :-).
Na Jimbo zawsze można liczyć, że sprawi jakiś "prezent" wszelkiej
maści krytykom Wikipedii, hehe. Naprawdę nie wiem, dlaczego niektórzy
z was tak go zaciekle bronią... Znacie go dobrze osobiście? Przecież
nie. Więc skąd pewność, że jest taki, jak wam się wydaje (chodzący
ideał), a nie taki, jakim go przedstawiają niektórzy krytycy (kłamca i
manipulant, egoista dbający tylko o siebie)?

--
Wikipedysta:WikiKrytyk (zablokowany "na zawsze")
http://wikikrytyk.wordpress.com/