[Wikipl-l] "Jimmy Wales: Czy twórca Wikipedii to rozpustnik i złodziej?"

szwedzki suidisz w gmail.com
Śro, 5 Mar 2008, 00:09:53 UTC

2008-03-05 (01:08:06) Tomasz Ganicz wrote:

> Jeśli chodzi o tę słynną
> butelkę winą - to Jimbo musiał postawić obiad w trakcie jednego ze
> swoich spotkań z VIPami i chciał zwrotu tego kosztu. Dostał wtedy po
> łapach i Fundacja ostatecznie za ten obiad nie zapłaciła.

Tę historię z winem nam opowiadał we Wrocławiu Frank Schulenburg i stąd od
razu czułem, że artykuł zawiera absurdy...

A w ogóle dzięki za wysiłek i opowiedzenie całej historii, bardzo
pouczającej i w jakiś dziwny sposób pasjonującej.

szw.