[Wikipl-l] kategorie w brudnopisach

PMG pmgpmg w wp.pl
Czw, 31 Sty 2008, 11:25:25 UTC

> społeczność wikipedystów lub wikipedyści
> Dobra chwila do przejrzenia ich i do skasowania/przeniesienia do innej
> przestrzeni etc.
>
> Co do kategorii to ja różnie robię, raz daję dwukropek ([[:Kategoria)
> raz otaczam <nowiki>... Dawanie kategorii jako komentarz niewidoczny z
> przeglądarki to chyba nie do końca dobry pomysł. Lepsze są metody które
> widać :)
>
> A_Bach
Jak mnie chciano przekonać grzebanie w cudzych brudnopisach jest złe
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:PMG/Archiwum_5#Edycja_w_brudnopisie
(uwaga długa strona) (chciałem wykasować brudnopisy z kategorii artykuły
do zintegrowania) i nie powinno się tego robić. Jakie są zalecenia w
kwestii edytowania w cudzej przestrzeni ? Czy to polega tylko na
dogadaniu się że nie edytujemy cudzych brudnopisów czy są jakieś
zalecenia

PMG

Wielka Gala Boksu Zawodowego w Lublinie!
Tych emocji nie możesz przegapić - sprawdź już teraz! - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FKolodziej-walczy-z-Hubertem.html&sid=199