[Wikipl-l] kategorie w brudnopisach

a_bach w poczta.onet.pl a_bach w poczta.onet.pl
Czw, 31 Sty 2008, 11:10:20 UTC

On Thu, 31 Jan 2008 11:56:52 +0100
Przykuta <przykuta w o2.pl> wrote:

> Ale niektóre brudnopisy to strony społecznościowe :) w kategorii społeczność wikipedystów lub wikipedyści
Dobra chwila do przejrzenia ich i do skasowania/przeniesienia do innej przestrzeni etc.

Co do kategorii to ja różnie robię, raz daję dwukropek ([[:Kategoria) raz otaczam <nowiki>... Dawanie kategorii jako komentarz niewidoczny z przeglądarki to chyba nie do końca dobry pomysł. Lepsze są metody które widać :)

A_Bach