[Wikipl-l] Herby

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Nie, 20 Sty 2008, 10:33:29 UTC

Tak przy okazji herbu Rabki.

Chciałem stworzyć artykuł, ale zrezygnowałem, bo mamy na Wikipedii
błędny wzór herbu, nie dość że nieaktualny to z błędami rysunkowymi.
Podobnie jest w wielu innych przypadkach. Skrajnym przykładem jest
Środa śląska, gdzie tę profanację miejskiego symbolu usunięto z
infoboksu w artykule. Nidzica ma w infoboksie nieaktualny herb.
Mrówkojady zamiast niedźwiedzi (Węgrów), kury zamiast orłów (Kcynia).
JDavid stara się to prostować, ale ogólnie jest nieciekawie. W wielu
herbach pozamieniane są kolory detali lub występują inne drobne błędy.
Głównie Poznaniak tworzy takie rzeczy, a mnie czasem ręce opadają, jak
dziś przy herbie Rabki.

Lajsikonik

Zdobądź strój ADAMA MAŁYSZA
z jego autografem i osobistą dedykacją!