[Wikipl-l] pytanie techniczne

Gemma studio w gemma.edu.pl
Sob, 19 Sty 2008, 23:19:05 UTC

> Przez co hasło "główne" w danej kategorii jest sortowane jako
pierwsze.  Bardzo nie podoba mi się używanie * czy ! do sortowanie
haseł w kategoriach przez co przed danym hasłem wyświetla sie
"robaczek" niczym nie związany z danym hasłem.

Też tak uważam, lepsza byłaby jakaś krótka formułka, krótkie słówko,
wielokropek or stg.

> IMHO znacznie lepsze
> jest dodanie spacji - [[Kategoria:Piastowie kujawscy| ]].

Którą to spację mój komputer kasuje z automatu, jako błąd składni (tak sobie
ustawiłem), a ja często zapominam poprawić.

Beno