[Wikipl-l] Lepszy brak stuba

Peter Domaradzki belissarius26 w gmail.com
Śro, 16 Sty 2008, 20:59:16 UTC

Hold your horses, gentlemen!
Przede wszystkim stub stubowi nierówny. Są np. takie, których
zwyczajnie nie da się rozbudować. Po drugie - co innego artykuły
niesformatowane, je rzeczywiście trzeba usuwać natychmiast, ale
stubikom dajmy więcej czasu niż 24 godziny (to nie areszt śledczy).
Nie każdy codziennie lata po OZ szukając okazji do poprawek. Może ja
jestem tym nieszczęsnym wyjątkiem, a może nie - rozbudowuję te stuby,
na które trafiam pracując nad czymś innym. W ten sposób "może za 100
lat", a może jutro poprawię.

Beliss