[Wikipl-l] Przypisy

Paweł Zienowicz pawel.zienowicz w wp.pl
Śro, 16 Sty 2008, 17:17:01 UTC

Rozumiem, że chciałbyś wstawić w treść normalnie przypisy, a żeby
powtarzające się system sam zintegrował?
Można to zrobić skryptem, tak by w czasie zapisu automat poprawił
jednakowe przypisy na takie z name.
Jeszcze łatwiej zrobić to botem i co jakiś czas przelatywać arty i
tłumaczyć na takie "name".

A porządnie to najlepiej zrobić szablon przypis:
{{przypis|Nazwa do sortowania|Nazwa źródła|pozycja wewnątrz źródła|cytat|komentarz}}
I do kompletu szablon przypisy
{{przypisy}}

Jak się to dobrze zrobi, to i sortować alfabetycznie się mogą
JavaScriptem. :)

Te ref od początku były dla mnie obce i nieprzyjazne. Szablony są
bardziej naturalne.

--
Z poważaniem,

Paweł                            mailto:pawel.zienowicz w wp.pl