[Wikipl-l] Zloty/konferencje 2009

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 15 Gru 2008, 22:43:43 UTC

Podczas Zlotu Zimowego w Chorzowie dokonaliśmy wstępnego wyboru dwóch ośrodków, w których mogłaby się odbyć konferencja majowa (wiosenna/letnia). Ponieważ do tej pory nie zgłosił się nikt, kto chciałby się zająć organizacją (a to był główny atut przy wyborze) wybieraliśmy kierując się warunkami technicznymi, a szczególnie kwestią wielkości sal konferencyjnych (w niektórych ośrodkach były one małe) oraz łatwością dojazdu na miejsce dla osób nie dysponujacych własnym transportem.

Owe dwa ośrodki to Gdańsk oraz Jadwisin pod Warszawą. Lista ofert dostępna jest na stronie

http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2009/oferty

Dzisiaj przygotowałem strukturę strony konferencji (ona się może jeszcze zmieniać):

http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2009

Potrzebujemy ochotników (bohaterowie czują się zmęczeni):

http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2009/komitet_organizacyjny

Co roku to głównie członkowie zarządu zajmują się sprawami konferencyjnymi. Ze względów praktycznych chcielibyśmy, aby przynajmniej dwie osoby mogły być na miejscu dla sprawdzenia ośrodka, szybkich kontaktów itd. Dlatego też postawiliśmy sprawę w taki sposób, że konferencja odbędzie się w tym miejscu, w którym pojawią się osoby wyrażajace chęć załatwiania spraw (nie aż tak wielu, ale jednak) lokalnie. Warszawa i Trójmiasto to miejsca, gdzie mamy wielu wikipedystów i mam nadzieję, że do końca roku znajdą się w jednym lub drugim regionie jakieś osoby mogące pomóc przy organizacji :)

Przy okazji - gdy pojawiła się informacja o Zlocie Zimowym, ktoś, nie pamiętam już gzie, rzucił hasło, że może by zrobić tym razem w innym miejscu. Dlatego od razu przygotowałem strony

http://pl.wikimedia.org/wiki/Zlot_Zimowy_2009

z linkiem do strony z ofertami (na razie pusta) oraz analogicznie stronę na jesienny GDJ:

http://meta.wikimedia.org/wiki/GDJ_2009

pozdrawiam

przykuta