[Wikipl-l] Zczuba.pl

PMG pmgpmg w wp.pl
Nie, 14 Gru 2008, 21:29:43 UTC

Witam

Przyznam że dość często zaglądałem na portal zczuba.pl (humorystyczny
dodatek do sport.pl Gazety Wyborczej). Ostatnio zmienili trochę
podejście więc przestałem ich odwiedzać (choć głównie z braku czasu).
Dzisiaj wszedłem i zobaczyłem taki tekst

http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,6052834,Djimi_Traore___ulubiony_pilkarz_Wikipedystow_.html

Edycja której obrazki wkleili teraz wisiała przez 20 minut
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Djimi_Traor%C3%A9&diff=prev&oldid=257487119

W podlinkowanym wczesniej tekście
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,6043952,Kibice_Realu_znaja_wikipedie_i_nie_wahaja_sie_jej.html
edycja wisiała 30 minut
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Marcelo_Vieira_da_Silva_J%C3%BAnior&diff=next&oldid=256494758

Podsumowanie jednego tekstu brzmiało "Cóż, frustrację kibiców rozumiemy,
reakcję nadzorców wikipedii, którzy dopisek szybko usunęli również."

Teksty zczuba są krótkie więc można się zapoznać jak wygląda
postrzeganie wiki.

PMG

--
          PMG