[Wikipl-l] Nowe hasła z częściowym NPA

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 8 Gru 2008, 11:43:18 UTC

> Chodziło o to, czy taka strona po oznaczeniu NPA może być dodatkowo
> oznaczona jako PRZEJRZANA. Przywołana przez Przykutę procedura postępowania
> z NPA jest znana i oczywista.
> PawełMM

Aa, też mnie to kiedyś nurtowało, ale jeśli hasło nie jest przejrzane, to dalej jest widoczne - tu się nic nie zmienia. Jeżeli jest dodana treść, którą się określi jako podejrzenie o NPA (ale konkretne - kopia z jakiejś prywatnej strony itp. - o weryfikowalności nie wspominam), to można by się z oznaczaniem wstrzymaywać, dopóki nie przejdzie to procedury NPA. Natomiast przejrzenie nowej strony - hmm, jak ma szablon NPA, to nie ma znaczenia, czy jest przejrzana czy nie. Chyba.

przykuta