[Wikipl-l] FlaggedRevs

Bartosz Dz. matma.rex w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 14:26:46 UTC

W dniu 2 grudnia 2008 08:31 użytkownik Paelius <paelius w gmail.com> napisał:

> Dopóki niektórzy nie zrozumieją, że wandalizm to nie tylko (tu
> przepraszam za cytaty): "jeb*** czarnuch", ale także stwierdzenie:
> "Obama to wynik wzwodu murzyna" to nie dojdziemy do porozumienia. Co
> do powyższej frazy masz pomysł jak to wyłapać botem, bo ja nie. I tyle
> w temacie (pół)automatycznego oznaczania haseł. Ja nie mam naprawdę
> pojęcia dlaczego tak się opieracie, żeby przeczytać hasło? To naprawdę
> nie gryzie.
> PA
Paeliusie, ale przecież ten bot ma oznaczać hasła, których *jedynymi*
autorami są admini (chyba żaden z naszych nie ma "przestępczej"
przeszłości, a jeśli tacy są, to po prostu trzeba ich dodać na
blacklistę, żeby ich artykuły nie zostały oznaczone) i same boty
(które także nie wpisują "wzwodów murzyna", a zwykle dodają interwiki,
rzadziej poprawiają błędy techniczne, wywołania szablonów i małe
literówki, czy, od wielkiego dzwonu, tworzą z automatu krótkie
artykuły).

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/