[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Wiki Krytyk wikikrytyk w googlemail.com
Wto, 22 Kwi 2008, 20:27:52 UTC

On 4/22/08, Qblik <qblikusa w gmail.com> wrote:
> Gardomir:
> Z mojego punktu widzenia problem polega na tym, że organizując tę
> akcję wydajesz się traktować ją również jako środek marketingowy
> propagujący histmaga.

Dokładnie te same zarzuty można sformułować wobec Wikipedii:

Z mojego punktu widzenia problem polega na tym, że organizując różne
(niektóre całkiem słuszne) akcje, Wikipedia wydaje się traktować je
również jako środek marketingowy
propagujący Wikipedię.

> (...)
>
> O ile nie mam nic przeciwko czytaniu samego artykułu (przeczytałem z
> przyjemnością), to ze względu na poruszone przez Polimerka sprawy
> osobiście nie zamierzam nic na Waszym wortalu komentować ani zostawiać
> tam żadnych uwag. Innymi słowy moim zdaniem zasady na jakich działa
> Wasz wortal zdecydowanie zmniejszają skuteczność i znaczenie
> prowadzonej przez Was akcji.

O ile nie mam nic przeciwko czytaniu samych artykułów w Wikipedii (no
dobrze, czasami mam, bo bywają straszne głupoty), to ze względu na
poruszone przez forumowiczów Wikipedia Review sprawy nie zamierzam nic
na Waszym wortalu (tzn. Wikipedii) komentować ani zostawiać
tam żadnych uwag (*). Innymi słowy moim zdaniem zasady i praktyki na
jakich działa
Wikipedia zdecydowanie zmniejszają skuteczność i znaczenie prowadzonej
przez Was akcji.

(*) Just kidding, jedna z moich kilku tysięcy pacynek zostanie wkrótce
wybrana na administratora i wtedy się zacznie zabawa ;-) (**)
(**) Nie no, żartuję. (***)
(***) ... a może jednak nie? ;-)

--
Wikipedysta:WikiKrytyk (zablokowany "na zawsze")
http://wikikrytyk.wordpress.com/