[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Qblik qblikusa w gmail.com
Wto, 22 Kwi 2008, 14:25:11 UTC

Gardomir:
Z mojego punktu widzenia problem polega na tym, że organizując tę
akcję wydajesz się traktować ją również jako środek marketingowy
propagujący histmaga. Wnoszę to z następujących komentarzy z Twoich
pierwszych postów:

"Zapraszam więc do komentowania, zostawiania uwag itd."
"Zapraszam do lektury i komentowania naszego nowego artykułu"
"Liczymy na większy odzew i przynajmniej 10 000 czytelników."

O ile nie mam nic przeciwko czytaniu samego artykułu (przeczytałem z
przyjemnością), to ze względu na poruszone przez Polimerka sprawy
osobiście nie zamierzam nic na Waszym wortalu komentować ani zostawiać
tam żadnych uwag. Innymi słowy moim zdaniem zasady na jakich działa
Wasz wortal zdecydowanie zmniejszają skuteczność i znaczenie
prowadzonej przez Was akcji.

Pozdrawiam.

Qblik