[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 20:04:08 UTC

Witam,

Dnia 30 września 2007 Dorożyński Janusz napisał:

> Po trzecie - w ogóle OL na stronie "Obserwowane" to nieporozumienie i
> woluntaryzm, nie wiadomo kogo, bo nie mogę dojść kto to tam powiesił. OL
> nadają się albo na stronę Tablicy Ogłoszeń albo na zupełnie inną, dedykowaną
> stronę (czyli raczej nie powinien to być szablon).

Nie do końca się tu zgodzę. Obecnie jest kilka miejsc, z których można
dowiedzieć się o ważnych sprawach dla projektu:
- Tablica ogłoszeń
- Ogłoszenia na Obserwowanych
- Kawiarenka
- Ostatnie zmiany

Ale z tego najczęściej odwiedzana jest strona Obserwowane - i myślę że
dlatego wepchnięto tam te najważniejsze ogłoszenia, m.in. o
głosowaniach. Innymi słowy, nie ma obowiązku czytania wszystkich stron
administracyjnych, aby dowiedzieć się tego co wpływa na kształt
projektu.

Pozdrawiam,
Robert

ps. A tak na marginesie czy istnieje możliwość czytania zawartości
Tablicy ogłoszeń przez RSS?