[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 19:51:31 UTC

/

| ukryc O_o

Szczepan, bardzo niechlujnie cytujesz - kto to napisał? Kangel czy ktoś
inny? Interesuje mnie kto to napisał, bo dla wypowiadającego się css to
łatwizna, i pewnie sądzi że 99,9% ludzi w Polsce ma tak samo.

/
| No i? jesli komus przeszkadza to niech wywali na stale, a jesli nie to
| niech sobie zostawi te elementy ktore chce - dla mnie to po prostu
| kolejna glupia decyzja ...

Po pierwsze - jeśli już, to trzeba było napisać "według mnie głupia ...".
Po drugie, według mnie całkowicie słuszna. Pomimo tego, że monitory mam duże
i niespecjalnie mi OL na 3/4 nawet mojego ekranu przeszkadzały. Ale teraz
jest super. W ogóle nie zauważam tego paska, a jak chcę, to go otworzę.

Po trzecie - w ogóle OL na stronie "Obserwowane" to nieporozumienie i
woluntaryzm, nie wiadomo kogo, bo nie mogę dojść kto to tam powiesił. OL
nadają się albo na stronę Tablicy Ogłoszeń albo na zupełnie inną, dedykowaną
stronę (czyli raczej nie powinien to być szablon).

Po przedostatnie - nazwa jest błędna. To nie są ogłoszenia lokalne, to są z
zawłaszczenia "ogłoszenia lokalne adminów". Strona z szablonem jest
zabezpieczona.

I po ostatnie - ogłoszenia lokalne adminów są ponadto niepełne, bo z jakichś
względów nie podają b. ważnych dla całej społeczności informacji o bieżących
zdarzeniach (zresztą nie ma ich też na Tablicy Ogłoszeń). A jakich to niech
się admini domyślą. Taki stan zresztą dowodzi, że wartość tych "ogłoszeń"
jest wątpliwa, więc jak najbardziej powinny być na stronie Obserwowane,
jeśli już tam są, zwinięte.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

PS. Do Szwedzkiego - oczywiście możesz przywrócić starą wersję. Możesz w
sensie posiadanych guzików. W tym masz przewagę. J"E"D