[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Kacper Aniołek k4ngel w gmail.com
Nie, 30 Wrz 2007, 18:44:40 UTC

> No i? jesli komus przeszkadza to niech wywali na stale, a jesli nie to
> niech sobie zostawi te elementy ktore chce - dla mnie to po prostu
> kolejna glupia decyzja holka

To NIE była decyzja Hołka.

Sami stwierdziliście, że ogłoszenia lokalne są potrzebne, dlatego
lepiej, by ewentualnie ludzie sobie otwierali (nie trzeba spoglądać w
ogłoszenia przy każdym odświeżeniu obserwowanych), niż żeby osoby nie
posiadające monitorów >12" w ogóle tych ogłoszeń nie widziały.

Znaczy się pomysł z możliwością otworzenia tego na stałe dla danej
osoby jest fajny, ale ja nie wiem jak to zrobić, więc się nie
wypowiadam ;)

Kangel