[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Kacper Aniołek k4ngel w gmail.com
Nie, 30 Wrz 2007, 17:29:53 UTC

> To że ktoś (WarX) zmienił to na szablon to jeszcze po ciężkich namysłach
> moge uznać ze miał słuszność (ale dla mnie to zbyt dużego sensu nie ma -
> może z powodu przyzwyczajenia). Ale czy można zrobić tak żeby domyslnie ten
> szablon trzymający teraz całe ogłoszenia był rozwinięty ?

To nie WarX :-)

Ja dodałem sobie do monobook.css:
 #collapsibleTable0 tr {
 display: inherit !important;
 }

Inicjatorem był Rekrutacja, który stwierdził, że na jego laptoku (ma
jeden z tych pancernych ;-) ) klikając obserwowane, obserwowanych nie
widzi. Wobec jedna z tam obecnych osób zgłosiła chęć zwinięcia
lokalnych i dokonała tego z innego laptoka - tego należącego do WarXa
(i z jego konta ;) ).

Kangel