[Wikipl-l] Og³oszenia lokalne

Damian Szczepaniak (szczepan1990) szczepan1990 w gmail.com
Nie, 30 Wrz 2007, 17:16:14 UTC

30-09-07, Piotr PMG Gackowski <pmgpmg w wp.pl> napisa³(a):
> To ¿e kto¶ (WarX) zmieni³ to na szablon to jeszcze po ciê¿kich namys³ach
> moge uznaæ ze mia³ s³uszno¶æ (ale dla mnie to zbyt du¿ego sensu nie ma -
> mo¿e z powodu przyzwyczajenia). Ale czy mo¿na zrobiæ tak ¿eby domyslnie ten
> szablon trzymaj±cy teraz ca³e og³oszenia by³ rozwiniêty ?
>
> PMG

AFAIK nie
byla juz dyskusja na ten temat w kawiarence
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka/Kwestie_techniczne#Obserwowane
i, choc malo osob sie wypowiedzialo, wiekszosc (w tym ja) byla za
przywroceniem poprzedniego stanu (przynajmniej poki nie bedzie
mozliwosci ustawienia domyslnie ukryte/odkryte jako domyslnej) ~~~~

--
Damian Szczepaniak

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l