[Wikipl-l] Boty

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 22:14:00 UTC

On 9/28/07, Piotr PMG Gackowski <> wrote:

> Czy CatScan nie zatrzymuje się przypadkiem po 1000 (czy innej liczbie)
> artykułów? Ale fakt, że flagi na pewno nie trzeba.
>
> PMG:
>
> Mówimy tu o tym wspaniałym narzędziu które ma być głównym powodem dla
> usuniecia stubów ? I które nie raz nie dwa nie działa ? I które nie działa
> juz od przynajmniej trzech dni ? A to faktycznie wielka pomoc.

Głównym powodem usunięcia stubów jest to, że są brzydkie, niepotrzebne
i mylące.  "Argument" o CatScanie to jest typowy "straw man" używany
jako wymówka przez te osoby które lubią stuby, to nigdy nie był, ani
nie jest główny argument osób które chcą aby z Wikipedii zniknęły te
potworki.

--
Michal "roo72" Rosa