[Wikipl-l] Boty

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Czw, 27 Wrz 2007, 21:43:32 UTC

> "bota" "pl.wiki"
> Ale do tego wystarczy CatScan, tu nie trzeba żadnego bota...

Czy CatScan nie zatrzymuje się przypadkiem po 1000 (czy innej liczbie)
artykułów? Ale fakt, że flagi na pewno nie trzeba.

PMG:

Mówimy tu o tym wspaniałym narzędziu które ma być głównym powodem dla
usuniecia stubów ? I które nie raz nie dwa nie działa ? I które nie działa
juz od przynajmniej trzech dni ? A to faktycznie wielka pomoc.

Poza tym malarz kiedys dał mi polecenie do catskana - tylko ze jest taki
problem ze w okrętach są teraz trzy infoboxy - więc jezeli potrafisz tak
ustawić catskana żeby zapewnił mi te dwa zadania któe podałem - to chwała
tobie. A jeżeli nie to dlaczego proponujesz rozwiazania do których dostęp
jest zależny od humoru stabilności ? Ja bym chciał mieć taką liste  że jak
jutro pojadę do Poznania i bede tam siedział przez tydzień to będe mógł
sobie powpisywać infoboxy chociaż. A tu ? Sam spędziłem sporo czasu aby
zrobić stronę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Militaria/Okr%C4%99ty_bez_infoboks%C3%B3w
Aby ją zrobić odwiedziłem każdy tekst o okręcie na polskiej wiki. I co - mam
teraz przechodzić przez każdy jeszcze raz aby sprawdzić ich kategoryzację ?
Albo długość? Jasne - nie takie rzeczy można. Ale czy to jest właściwy
sposób?

Wnioski - catskan może być pomocą - ale nie możę być teraz podstawowym
narzędziem. Jeżeli coś stabilnością dorównuje facetowi po półlitra to nie
jest prawidłowym rozwiązaniem.

Wiecie - jak mam sie uprzeć to ja z palca dodam te atrubyty do infoboxów.
Jak sie uprę to wstawię i do wszystkich wiosek tą galerię (tak wiem ile jest
wiosek). Ale czy o to chodzi ? Po coś w końcu są te boty i zadania dla nich.
Albo po prostu jest tekst, że nie ma takiej możliwości i koniec. Ja potrafię
zrozumieć że coś moze być trudne programistyczne. Chciałbym uzyskac jasną
informacje - "to jest do zrobienia botem", "to jest do zrobienia botem ale
potrzeba sporo walki z kodem", "nie jest to możliwe do zrobienia w rozsądnym
czasie bo trzeba by przeszukać dokładnie dokumentację", "nie bo nie".

Poza tym dziwi mnie to że na przykład wisi zlecenie ABX`a na poukładanie
singli od maja
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zadania_dla_bot%C3%B3w#Rok_wydania_dla_singli)
jest ważne zlecenie lcamtufa o dodawaniu do szablonów DoWeryfikacji daty od
czerwca. I nic. Z zadań dla botów zrobiła się taka druga strona
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strony_wymagaj%C4%85ce_dopracowania/Do_dopracowania
gdzie wpisy są jescze z 2005 roku. A później ktoś mówi ze za łatwo flagę
bota dostać.

PMG