[Wikipl-l] Boty

a_bach w poczta.onet.pl a_bach w poczta.onet.pl
Śro, 26 Wrz 2007, 21:39:49 UTC

> [...]
> ale to przydałboby mi sie do wysuwania kilku DA (teraz musze chodzić od
> hasła do hasła i szukać - przy okrętach to jest juz problem) i operator
> zyskał by moją dokiedybędępamiętałotym wdzięczność.
>
> Więc jak to jest - ile sie czeka na zrobienie zadania i dalczego pomimo ze
> tak łatwo dostać operatora bota to takie (atrakcyjne moim zdaniem) zadania
> leżą i kwiczą ?
>
> I gdzie mozna zgłosić się z prośbą o grupowe uaktualnienie interwiki ? Co
> patrze na operatora to albo sie wycofał albo nie pracuje w tej tematyce.
Czy dostać flagę +b łatwo czy nie, to nie ten problem. Co do ZDB to kwestia jest prosta. Chodzi o to ile dane zadanie wymaga nakładu czasu i co chyba ważniejsze wiedzy. Mój jacek ma flagę no i co z tego? Części zadań nie wykonam bo nie potrafię. Robię tylko to co potrafię.

Ile się czeka? To zależy od zadania :) I nie ma znaczenia ile można "natrzaskać" edycji. Mi to osobiście wisi. Mój bot jest na 20 pozycji botów (a może i się mylę) i jakoś nic mnie nie gna by był wyżej.

I jeszcze jedna sprawa - czy dobrze dana osoba wyjaśniła o co jej chodzi. Ja np. nie rozumiem co chciałeś w Lista okrętów 2. Jakie "(pośrednio)" bezpośrednio i w ogóle :D

> PMG
A_Bach