[Wikipl-l] Boty

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 26 Wrz 2007, 21:17:34 UTC

Kiedyś przez tą listę przetoczyłą sie dyskusja ( z moim udziałem) o tym jak
łatwo uzyskać zezwolenie na bota i generalnie wszystko na botach i tak
dalej.
Zgłosiłem ostatnio cztery propozycje
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zadania_dla_bot%C3%B3w i przyznam ze
pies z kulawą nogą sie tym nie zainteresował. Co mnie szczególnie zdziwiło
bo na tych wioskach (kilka pozycji od końca) to można by naprawde dużo
edycji natrzaskać. Tak przynajmniej uważam. Na moich okrętach moze mniej -
ale to przydałboby mi sie do wysuwania kilku DA (teraz musze chodzić od
hasła do hasła i szukać - przy okrętach to jest juz problem) i operator
zyskał by moją dokiedybędępamiętałotym wdzięczność.

Więc jak to jest - ile sie czeka na zrobienie zadania i dalczego pomimo ze
tak łatwo dostać operatora bota to takie (atrakcyjne moim zdaniem) zadania
leżą i kwiczą ?

I gdzie mozna zgłosić się z prośbą o grupowe uaktualnienie interwiki ? Co
patrze na operatora to albo sie wycofał albo nie pracuje w tej tematyce.

PMG
--
                            PMG
Bycie blondynką to stan ducha, nie cebulek