[Wikipl-l] GDJ

Kpjas kpj w gower.pl
Śro, 26 Wrz 2007, 17:59:36 UTC

On 9/26/07, Artur Fijałkowski <wiki.warx@> wrote:
> Ja myślę, że raczej rokowania na wyjście na + są duże - wielu tych,
> którzy dzisiaj stawiają pierwsze nieporadne kroki stanie się kiedyś
> Wikipedystami.
>
> Generalnie jeżeliby wśród nas mieliby być tylko ci, którzy na
> Wikipedię przyszli z jasną wizją tego, że chcą ją trwale współtworzyć
> byłoby nas co najmniej rząd wielkości mniej.

Pomyślmy o nietechnicznych, a także o tym, że na początku jednak dość
trudno się połapać o co chodzi w Wikipedii i spełnić wymagania
stawiane już zaprawionym w bojach.

Druga sprawa (z wielu innych) poruszona na GDJ to że chodzi głównie
(choć nie mówię że wyłącznie) o tych najaktywniejszych,
zaangażowanych, którym WP (i jej jakość) leży na sercu - a każdy
gdzieś jakoś zaczyna - czasem całkiem nieporadnie.

Tworzenie jest frajdą (dla niektórych) tworzenie od zera, a nie
dopisywanie do już istniejących. Radomil przecież tworzysz pełne
rozbudowane art. w WP-PL może inni też tak mają i w ten sposób
powstają "wypasione" arty a nie stuby.

Coś czego nie wyartykułowaliśmy (pewnie z braku czasu) na GDJ to że
poruszamy się trochę w sferze naszych przypuszczeń i domysłów. Pewnie
byłby czas na pewne ankiety wśród Wikipedystów, nowicjuszy i ludzi
spoza Wikipedii. Na ich podstawie może łatwiej byłoby wyciągać wnioski
i podejmować dyskusje (?).

Pozdrowienia,
Kpjas.
--