[Wikipl-l] GDJ

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Śro, 26 Wrz 2007, 12:46:54 UTC

26-09-07, Radomil Binek <radomilbinek w gmail.com> napisał(a):
> Potrzebujemy skutecznych metod zachęcania do współpracy nowych
> użytkowników, jednak to muszą być takie metody które nie spowodują tak
> znacznego przyrostu prac porządkowych, że netto liczba wolnych rąk do
> pracy zmniejszy się.

Ja myślę, że raczej rokowania na wyjście na + są duże - wielu tych,
którzy dzisiaj stawiają pierwsze nieporadne kroki stanie się kiedyś
Wikipedystami.

Generalnie jeżeliby wśród nas mieliby być tylko ci, którzy na
Wikipedię przyszli z jasną wizją tego, że chcą ją trwale współtworzyć
byłoby nas co najmniej rząd wielkości mniej.

Dlatego warto werbować nowych, bo to w zasadzie jedyna metoda rozwoju ;)

Pozdrawiam i życzę chociaż dzisiaj optymizmu ;)
AJF/WarX