[Wikipl-l] Naruszenie licencj i dla grafik wewnątrz wiki

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Nie, 23 Wrz 2007, 15:57:03 UTC

> # Nie jest to ''zwektoryzowana'' twoja wersja, a narysowana od zera
> grafika przedstawiająca to samo (z kalkulatorem w ręce policzyłem jak
> umiejscowić kółĸa, a potem wygenerowałem)
> # Dawanie licencji GFDL do tego typu grafiki (którą się rysuje 10
> minut) to niepotrzebne utrudnianie komuś życia

Nie jest to istotne czy od zera ale na wzor. Z identycznym układem kóleczek
i identycznymi kolorami.
Zatem jest to odzworowanie pierwotnej grafiki.
Jeśli chcieliście byc w porządku to trzeba było narysowac kwadraty, ukąd
sali jako część koła, układów i wzorów jest mnóstwo. A tak jest to ewidentne
naruszenie pierwotnej licencji. Wypadalo przynajmniej podac, ze zrobiona na
wzór...  Do tego jeśli uważaliście, że powinna być inna można bylo sie do
mnie zwrocic w kewsti zmiany na PD.
Poza tym z takim podejście to można naruszyć wiele licencji. Bo jest dużo
grafik, które nie są na PD a chciałoby się żeby były.

DanielM