[Wikipl-l] Naruszenie licencji dla grafik wewnątrz wiki

Witek witekkrypczyk w gmail.com
Nie, 23 Wrz 2007, 13:15:29 UTC

23-09-07, Damian Szczepaniak (szczepan1990) <szczepan1990 w gmail.com> napisał(a):

> Po pierwsze, ja tylko kolorowalem koleczka, ktore wyslal mi kiedys
> WarX i on kazal dac na takiej licencji, po drugie watpie zeby koleczka
> byly przedmiotem praw autorskich ~~~~

Kółeczka raczej nie, bo nawet jeśli to były by6 już PD-old;)
rozmieszczenie kółeczek to już kwestia sporna (o ile dobrze się
orientuje, to zdarzył się już przypadek pozwu, o naruszenie praw
autorskich do liczby).

Inna sprawa, że WarX wyraził zgodę, ale można było o tym poinformować
na stronie, bo skąd ktoś weryfikujący to pod kątem praw autorskich ma
o tym wiedzieć?