[Wikipl-l] Naruszenie licencji dla grafik wewnątrz wiki

Damian Szczepaniak (szczepan1990) szczepan1990 w gmail.com
Nie, 23 Wrz 2007, 13:15:01 UTC

23-09-07, Damian Szczepaniak (szczepan1990) <szczepan1990 w gmail.com> napisał(a):
> Po pierwsze, ja tylko kolorowalem koleczka, ktore wyslal mi kiedys
> WarX i on kazal dac na takiej licencji, po drugie watpie zeby koleczka
> byly przedmiotem praw autorskich ~~~~

Oczywiscie, w jakims sensie uklad tych koleczek moze byc inwencja
autora, ale recze Ci, ze grafik z takim samym lub podobnym ukladem
widzialem dziesiatki

--
Damian Szczepaniak