[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Nie, 23 Wrz 2007, 09:40:04 UTC

Dnia Sun, 23 Sep 2007 11:28:07 +0200, Tomasz Ganicz napisał(a):

> Przy każdym zdjęciu Makara była
> informacja kto jest ich autorem z linkiem do jego strony w Wikipedii.
> Wg mnie nic nie usprawiedliwia admina z Commons, że przed masowanym
> kasowaniem cennych zdjęć nie spróbował się nawet skontaktować z ich
> autorem, mimo że dość łatwo mógł to zrobić.

Desysop? Może zacząć w końcu reagować? A przynajmniej zwrócić takiemu uwagę, że jak się nie będzie przykładał do obowiązków to straci uprawnienia. To przecież tak, jakby ktoś u nas na Wikipedii kasował hasła jako NPA "na oko", bez sprawdzenia w wyszukiwarce.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Wikisłownik to więcej niż słownik! Sprawdź: http://pl.wiktionary.org/