[Wikipl-l] Wikipedia jako korpus języka polskiego

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 05:30:05 UTC

Ooo, fajna sprawa :) Można wyeksportowac plik z Wikipedii i dać import w innym projekcie. Wtedy w historii będą wszyscy autorzy. Można zrobić szablon, że bazowo tekst został... Mieliśmy takie szablony do artykułów czerpanych z Helionowego projektu.

przykuta