[Wikipl-l] Zdjęcia...

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 7 Wrz 2007, 12:41:02 UTC

07-09-07, Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):
> Niby wszystko ok, artykuł powstał, ale ludzie zaczynają pytać - jak można zdjęcia z Wikimediów wykorzystywać na wolnych licencjach. Ludzie chcą wiedzieć jak działać zgodnie z licencjami.
>
> http://pl.wikinews.org/wiki/Dyskusja:Czy_na_pewno_wiemy_jak_korzysta%C4%87_ze_zdj%C4%99%C4%87_na_wolnych_licencjach%3F#Czy_mo.C5.BCe.2C_kto.C5.9B_wskaza.C4.87_przyk.C5.82ad.2C_w.C5.82a.C5.9Bciwego_wykorzystania_zdj.C4.99.C4.87_na_licencji_CC.2C_w_komercyjnym_serwisie

> [...]

Zacząłem pisać łopatologiczną instrukcję na razie w brudnopisie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek/Kopiowanie_z_Wikipedii

jak skończę, to poproszę o ew. poprawki i gdzieś to w pomocy możemy
umieścić, a po modyfikacji pewnie też w pomocy innych projektów
Wikimedia.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl