[Wikipl-l] Wikipedia której możesz zaufać

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Wto, 30 Paź 2007, 21:54:13 UTC

30-10-07, masti napisał(a):

> Konrad, ja wiem, że jest duże parcie na "stabilne" wersje, ale to
> właśnie różni wiki od papierowych wydań, że nie mamy stabilnych tylko
> aktualne. Przejście do "weryfikowalnych przez autorytety" stabilnych
> wersji zabije projekt. A w każdym razie ja się wypisuję :(

Nikt nam nie każe tego wprowadzać na hurra. Najpierw możemy zobaczyć jak to
zda egzamin na de-wiki i en-wiki i ewentualnie wtedy, po szeroko zakrojonej
dyskusji, zadecydować o wprowadzeniu jednego z dwóch wariantów (może tego
bardziej liberalnego - widoczna wersja aktualna + link do wersji stabilnej)
wersji stabilnych do pl-wiki.

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz