[Wikipl-l] Kontrowersje związane z osobą Aleksandra Kwaśniewskiego

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 13 Paź 2007, 23:24:38 UTC

13-10-07, szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:SDU/Kontrowersje_związane_z_osobą_Aleksandra_Kwaśniewskiego
>
> W najgorętszym momencie kampanii wyborczej, w przededniu debaty
> Kwaśniewskiego z Tuskiem Mieciu wydziela z artykułu o Kwaśniewskim
> rozdział o kontrowersjach i wstawia do osobnego artykułu, po
> zrewertowaniu rozpoczyna SdU.

IMHO teraz na szybko nie da się tej sprawy rozwiązać bez łamania zasad
Wikipedii. Jednak po wyborach powinniśmy się na serio zastanowić nad
ustanowieniem pewnych reguł na temat edytowania biografii
kandydujących polityków a także artykułów o bieżących wydarzeniach
bezpośrednio związanych z trwającą kampanią wyborczą.

Ja bym nawet w tej sprawie zwrócił się do Państwowej Komisji
Wyborczej, żeby nam wydała opinię w tej sprawie, która by mogła stać
się podstawą do naszej dyskusji.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl