[Wikipl-l] Kontrowersje związane z osobą Aleksandra Kwaśniewskiego

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Sob, 13 Paź 2007, 09:07:08 UTC

13-10-07, szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):
 > Kwaśniewski jest jedynym polskim politykiem, który na polskiej Wikipedii
> posiada w tym momencie osobny rozdział poświęcony krytycznej ocenie. Sekcja kontrowersji

Nieprawda, patrz: Stanisław Michalkiewicz

> już w głównym artykule była rozdymana do granic zdrowego rozsądku,
> w osobnym artykule przybierze zapewne błyskawicznie rozmiary i
> charakter tabloidowy.

A to swoją drogą. O skłonności Wikipedystów do krytykanctwa
porozmawiałem sobie przy okazji afery związanej z Korwinem Mikke:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Janusz_Korwin-Mikke#Skandaliczna_wypowied.C5.BA_na_temat_os.C3.B3b_niepe.C5.82nosprawnych
(Odciągneło mnie to od głównego wikizadania, czyli malarstwa, czego
już żałuję...)

> Jest to w mojej ocenie najdrastyczniejsza od chwili mojego zalogowania na Wikipedii
> próba wmieszania projektu do bieżącej polityki - i na pewno pierwsza
> tych rozmiarów dotycząca walki wyborczej.

Przy wyborach tak jest zawsze. Niestety, chyba nie damy rady
zablokować wszystkiego na czas ciszy wyborczej, jak to było przy
wyborachj prezydenckich.

--
Wikipedysta:A.J.