[Wikipl-l] Nowe SDU

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Pon, 1 Paź 2007, 17:38:01 UTC

Witam,

> Głosowanie to zło. Przegrałeś kilka głosowań, w których przegłosowano
> totalne błędy i bzdury. Nie czyń SdU areną demagogicznej walki o głosy
> (próbkę masz przy Internetowej Liście Agnostyków).

Akurat ta lista to dobry przykład: napisz, jak wyobrażasz sobie
rozwiązanie takiej dyskusji na nowym SDU? Bez tych, jak mówisz,
demagogicznych głosów?

Wydaje mi się, że ludzie nadal będą się rzucali sobie do oczu - nic
nie poradzimy na to, że polityka i religia to tematy, na które nie
umiemy rozmawiać spokojnie. Tyle, że będzie znacznie trudniejsze
określenie, co z takim artykułem zrobić. Jeśli jakiś admin podejmie
się odpowiedzialności za rozstrzygnięcie dyskusji, zaraz spadną na
niego gromy. (Wyobraź sobie, że Ty czy Roo kasujecie Listę bo w
według Was w dyskusji przeważają merytoryczne głosy za usunięciem).

Oczywiście - można stwierdzić, że dyskusja na Nowym SDU nie
rozstrzygnęła sprawy, no i artykuł zostawiać - takie będzie IMHO
rozstrzygnięcie większości sporów na temat kontrowersyjnych artykułów.
Ale czy to najlepsze rozwiązanie?

Pozdrawiam,
Robert

--