[Wikipl-l] Nippon nas goni

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Śro, 28 Lis 2007, 19:18:10 UTC

28-11-07, Gemma napisał(a):

> wrzucał
>

> A może wprowadzić zakaz dyskusji o wyścigach licznikowych? Mnie naprawdę
> wali, czy mamy pół miliona, czy milion, skoro i tak ze 150 tysięcy jest
> wartościowe. Najlepiej w cholerę wywaliłbym ten licznik ze strony głównej.
> To jest jakaś olimpiada, czy wyścigi koni czy encyklopedia?
>
> I niech nas ten Nippon jak najszybciej przegoni, żeby wreszcie był spokój!

Skoro tak duży odsetek artykułów został stworzony przez boty, to nie ma się
co oszukiwać, że jesteśmy herosami, bo za chwilką na kilku innych
wikipediach wrzucą np. te wioski chińskie i od razu wylądujemy na 10.
miejscu ;)

Z drugiej strony licznik ten spełnia ważną funkcję motywującą ;) I dlatego
powinien pozostać :P

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz