[Wikipl-l] Nippon nas goni

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 28 Lis 2007, 19:06:32 UTC

Może nie? Po cholerę nam to? Mało wiosek francuskich albo asteroid? Od
pierwszego są Wikpedie narodowe, od drugiego specjalistyczne portale - w oby
przypadkach dające rzetelniejszą wiedzę.

Proponuję zrobić zakaz produkcji takich rzeczy z automatu, o ile nie bedzie
się zawierać w tym jakakolwiek treść uzupełniająca. To się robi naprawdę
nieciekawe, bo skończymy na wioskach chińskich.

A może wprowadzić zakaz dyskusji o wyścigach licznikowych? Mnie naprawdę
wali, czy mamy pół miliona, czy milion, skoro i tak ze 150 tysięcy jest
wartościowe. Najlepiej w cholerę wywaliłbym ten licznik ze strony głównej.
To jest jakaś olimpiada, czy wyścigi koni czy encyklopedia?

I niech nas ten Nippon jak najszybciej przegoni, żeby wreszcie był spokój!

Beno