[Wikipl-l] Aresztowani, zatrzymani, podejrzani, oskarżeni...

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 5 Lis 2007, 19:27:23 UTC

05-11-07, Artur Fijałkowski <wiki.warx w gmail.com> napisał(a):

> Informacja o tym, że kogoś aresztowano raczej nie narusza prawa ;)
>
> Toż to neutralny fakt, nic więcej.

Nie do końca. Argumentacja w dyskusji do hasła Lech Czerniak jest w
pełni sensowna prawnie. Jak nie wierzysz, to spytaj się Vagli lub
S3gi. Media podają informacje o aresztowaniach i postępowaniach
przygotowawczych pisząc niby to anonimowo - np: "aresztowano Andrzej
L., znanego posła Samoobrony" - jeśli ta informacja trafi u nas do
hasła o Lepperze to w ewidentny sposób i bez żadnej wątpliwości
wskazuje konkretną osobę - to już ewidetnie podpada pod te paragrafy
wymienione w dyskusji do hasła Lech Czerniak, a z tego wynika, że
osoba, które te informacje wpisuje może pójść na 2 lata do więzienia.

Możecie oczywiście mnie posłuchać, albo nie - to już wasza sprawa...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl