[Wikipl-l] Use with caution: The perils of Wikipedia

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Nie, 4 Lis 2007, 20:16:58 UTC

Witam,

Dnia 4 listopada 2007 Wojciech Pędzich napisał:

> Konkluzja, dla tych, co nieuźródłowieni - chyba wypadałoby
> spolonizować sobie WikiScannera i dorobić do niego polską bazę
> instytucji potencjalnie POVogennych.

Wydaje mi się, że poziom profesjonalizmu tych instytucji ogranicza się
do wstawiania linków czy wklejania informacji prasowych, które są od
razu ekowane, a w przypadku osób indywidualnych - autobiografii, z
którymi SDU też sobie radzi sprawnie.

Na to, aby polska Wikipedia była realnym miejscem, w którym trwa
ukryta wojna o pozytywną opinię na temat jakiejś firmy trzeba jeszcze
paru lat. Choćby dlatego, że haseł na temat firm mamy relatywnie
niewiele i są zwykle dopiero zalążkami.

Pozdrawiam,
Robert

--