[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 9 Maj 2007, 21:09:56 UTC

On Tue, 8 May 2007, Michal Kosmulski wrote:

> Zgadzam się, ale myślę, że zwykle i tak bardziej złożone strony buduje
> się korzystając z przykładów czy też kopiując fragmenty wikitekstu z

tak, ale zwykły disambig to nie jest "bardziej złożona strona" i moim
zdaniem jest złym pomysłem, komplikowanie jej tworzenia... wykluczymy w
ten sposób z partycypacji w tworzeniu i uzupełnianiu disambigów osoby z
mniejszą wiedzą na temat mediawiki...

> Tak, ale warunkiem byłoby bezwzględne stosowanie się do tego zalecenia,
> co jest nie do zrobienia. Ponadto jeśli część stron stosuje się do
> konwencji a część nie, to nie da się odróżnić, które się do niej
> stosują, a które nie (ktoś mógłby umieścić na początku link ale nie do
> disambigowanej strony). Szablon wymusza stosowanie się do konwencji, bo
> jeśli poda się niewłaściwe parametry, to nie zadziała.

to może po prostu niech ten szablon będzie pusty i niech będzie "obok"
normalnego wikitekstu - wtedy i netsprint będzie syty i user cały...

--

\=------=| blue (at) wave460.net |=------=| http://wave460.net |=------