[Wikipl-l] Zabezpieczenie hasła

Andrzej z Helu niufland w gmail.com
Pią, 16 Mar 2007, 23:20:51 UTC

> Taki marginalny temat. AzH zablokował hasło [[Pogrom w Krakowie]] z związku z wojną edycyjną. Formalnie miał do tego prawo zgodnie ze stwierdzeniem (chyba nie jest to zalecenie) ze strony [[Wikipedia:Strona_zabezpieczona]], ale z drugiej strony na [[Wikipedia:Narzędzia_administracji]] stoi, że: Strony mogą być zabezpieczane tylko w wyjątkowych przypadkach, gdy artykuły są masowo wandalizowane, albo ich pozostawienie bez zabezpieczenia jest zbyt ryzykowne. A ta strona to nie ten przypadek.

> [...]
Wojna edycyjna trwa od kilku dni, info o zabezpieczeniu zostało
umieszczone na stronie dyskusji bezpośrednio przed blokadą, na stronie
artykułu był szablon do weryfikacji odsyłający właśnie na stronę
dyskusji; blokada początkowo dotyczyła tylko niezalogowanych,
jednocześnie prośbę o zajęcie stanowiska otrzymało kilku adminów.
Wobec braku widocznej reakcji kilka godzin temu zmieniłem blokadę na
całkowitą, zaś hasło dałem do poczekalni SdU (zgodnie z wielokrotnymi
sugestiami jednego z uczestników wojny edycyjnej, ale nie zajmując
jednoznacznego stanowiska).

Szkoda, Ency, że tak jednoznacznie negatywnie zajmujesz stanowisko i
wybiórczo opisujesz sprawę (info o blokadzie, kto Cię zaprosił itp.).
Mogłem to olać i w ogóle się tym nie zajmować - pewnie tak zrobię,
takie komentarze jak żywo przypominają mi stylem znane już wypowiedzi.
I też już mi się nie chce pisać ani tu ani gdzie indziej,
gdziekolwiek...
--
Andrzej z Helu
http://www.balticstorm.org