[Wikipl-l] Zabezpieczenie hasła

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pią, 16 Mar 2007, 20:28:13 UTC

Taki marginalny temat. AzH zablokował hasło [[Pogrom w Krakowie]] z związku z wojną edycyjną. Formalnie miał do tego prawo zgodnie ze stwierdzeniem (chyba nie jest to zalecenie) ze strony [[Wikipedia:Strona_zabezpieczona]], ale z drugiej strony na [[Wikipedia:Narzędzia_administracji]] stoi, że: Strony mogą być zabezpieczane tylko w wyjątkowych przypadkach, gdy artykuły są masowo wandalizowane, albo ich pozostawienie bez zabezpieczenia jest zbyt ryzykowne. A ta strona to nie ten przypadek.

Natomiast po co to piszę. Trafiłem tam z zaproszenia, poczytałem dyskusję, na stronie zobaczyłem masę roboty redakcyjnej do zrobienia, oraz szablon o wstawieniu na SDU (nb. jest to dla mnie całkowicie nieuzasadnione), i gdy już miałem wejść w edycję zobaczyłem zamiast "edytuj" napis "tekst źródłowy", czyli mówiąc kolokwialnie figę. Przy okazji - kolega AzH zapomniał wstawić szablon o zablokowaniu, co czego jako blokujący jest _zobowiązany_.

I to byłoby na tyle, bo więcej mi się nie chce pisać ani tu ani gdzie indziej.

	Janusz "Ency" Dorożyński