[Wikipl-l] Okrągły Stół

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 15:14:25 UTC

12-03-07, Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com> napisał(a):

> Generalnie wydaje mi się, że tego rodzaju bardzo ogólne dyskusje
> powinny być prowadzone poza Wikipedią. Nie zamieniajmy Wikipedii w
> forum dyskusyjne o niej samej. Dobre miejsce na takie dyskusje jest
> np. na meta wiki.
>
> Mam nadzieję, że w samej Wikipedii zbyt wiele osób nie da się wciągnąć
> w te dyskusje, zamiast zajmować się czymś pożyteczniejszym. I tak już
> jest tyle miejsc, gdzie bije się pianę bez żadnej konkretnej potrzeby,
> że jeszcze jedno takie miejsce to niepotrzebne zaśmiecanie Wikipedii
> meta-dyskusjami.

Patrz też:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Czym_Wikipedia_nie_jest

"Forum dyskusyjnym na każdy temat. Na stronach dyskusyjnych należy się
w związku z tym ograniczać do dyskusji o pisaniu haseł. Dyskutować na
inne tematy można ew. na osobistych stronach wikipedystów, ale
najlepiej jest przenieść się z tego rodzaju dyskusjami na np.
meta-wiki, lub do odpowiedniej grupy usenetu."

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl